Nieuwsbrief
Verzenden en retourneren

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
- Uw krijgt per mail de aankomsttijd van onze chauffeur door.
Op anderhalf uur nauwkeurig (voorbeeld: tussen 9:00 en 11:30 uur) - Deze mail krijgt u 1 werkdag van tevoren op het door u opgegeven e-mail adres.
- Wij bezorgen bij u op de stoep.
Standaard levertijden zijn tussen 7 uur 's morgens en 18:00 uur 's avonds.
Wat is de status van mijn bestelling?
Heeft u een account?
- Log in op uw account
- Klik op Bestellingen
Uw bestellingen worden nu getoond. - Klik op "Bestelling bekijken".
Uw bestelling wordt nu getoond. - Klik op het tabblad "Verzonden bestellingen".
Hier ziet u wanneer uw bestelling wordt bezorgd.
Heeft u geen account?
Neem contact met ons op via het contact formulier. Onze klantenservice geeft u graag de actuele status van uw order.
Voor toekomstige orders kunt u het beste een account aanmaken zodat u de orderstatus altijd kunt inzien.
Retour zenden?
Heeft u teveel besteld of wilt u producten retour zenden?
Wij denken ook hierin graag met u mee. Lees de reviews.
Wat kunt u verwachten?
- Onbeschadigde materialen kunnen retour worden gezonden naar:
BouwProfi
Middelblok 166
2831BR Gouderak
(Binnen 4 weken na levering, in originele verpakking.) - Neemt u even contact met ons op zodat bankgegevens kunnen
worden genoteerd en u andere vragen meteen kunt stellen. - Retourzendingen kunnen worden opgehaald.
(Transportkosten €42,50 incl. btw) - Materialen die voor u zijn bewerkt worden niet door ons teruggenomen.
Voorbeeld: Gezaagd multiplex, gezaagd Trespa®. - Voor materialen die speciaal voor u zijn besteld kunnen retourkosten worden berekend.
Deze producten zijn herkenbaar aan de levertijd van meer dan 2 werkdagen.Doorgaans zijn deze kosten beperkt.
Wilt u vooraf informatie hierover neemt u dan gerust contact met ons op.
Soms krijgen we weleens een leuke reactie. Zo ook die van Arno die per ongeluk een verkeerde
VELUX dakraamopener had besteld en deze heeft omgeruild (afbeelding).
VELUX dakraamopener had besteld en deze heeft omgeruild (afbeelding).
Bestelling annuleren?
Mocht u uw bestelling willen annuleren, neemt u dan contact met ons op.